Kariyer



Savranlı olabilmek için yapılması gereken ilk işlem; İş Başvuru Formu doldurarak İnsan Kaynaklarına fax veya internet yoluyla başvuruda bulunmaktır. Yapılan başvurular merkez İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından düzenli olarak takip edilmekte ve ihtiyaca göre değerlendirilmektedir. Savran’da her pozisyon için aranan özellikler tanımlı olup, adaylar başvurdukları pozisyonun gerektirdiği niteliklere uygunluk açısından ön değerlendirmeden geçtikten sonra, uygun bulunan adaylar şirketimize çağrılmaktadır. İlk görüşme İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilmekte olup, görüşme mülakat ve yazılı sınav uygulamalarından oluşmaktadır. Yapılan değerlendirmeler neticelendiğinde olumlu görülen başvuru sahibi, işe alınacağı departmanın yetkilisi ile görüştürülmek üzere şirkete bir kez daha davet edilir. Yapılan yüz yüze görüşme sonucu kişinin işe alınıp alınmayacağına karar verilir ve kendisine haber verilir.


İşe alınan personel gerekli evrakları tamamlayıp işe başladığında oryantasyon programı başlatılır. Savran’da her pozisyonun göreceği oryantasyon programı önceden bellidir. İnsan Kaynakları tarafından kişinin adına açılan formdaki bilgiler doğrultusunda kişi oryantasyon eğitimini tamamlar ve ardından işe bilfiil başlar. Şube ve bölge müdürlüklerimizde personel işlemleri, merkez ile koordineli olarak, personel özlük işleri temsilcileri tarafından yapılır ve izlenir.


Savran, tespit ettiği eğitim ihtiyaçları doğrultusunda hazırladığı eğitim programları çerçevesinde personel eğitimleri organize etmektedir. Eğitimlerin bir kısmı Savran Eğitim Portföyünde tanımlı iç eğitmenler tarafından verilirken bir kısmı firma dışı eğitmenlerden indoor veya outdoor olarak alınmaktadır.


Savran’da çalışanların performansı, belli periyotlarda tekrarlanan Performans Değerlendirme Yöntemine göre ölçülür. Çalışanların mevcut eğitim durumları, Savran eğitimlerindeki başarısı ve katılımı, şirket hedeflerine katkısı, yetkinlik ve mesleki bilgi ve becerileri birer performans değerlendirme kriteridir. Ayrıca yönetime kılavuzluk eden “Personel Memnuniyet Anket” çalışması ile personelin mevcut memnuniyet oranı tespit edilerek, imkanlar doğrultusunda gerekli iyileştirme çalışmaları yapılmaktadır.


Neden Savran ?

Hizmet aldığımız tedarikçi, acente, sivil toplum örgütü, vb. işbirlikleri ile "Kazan Kazan" felsefesine uygun olarak çalışmak,karşılıklı gelişimi sağlamak ve var olan bağlantılarımızı korumak.
Çalışanlarımızın beklentilerini karşılamak Sosyal İletişimi sağlamak amacıyla Çalışanlar arasında sosyal paylaşımı arttırmak, karşılıklı saygıyı sağlamak.Sorunları birlikte çözmek ve başarıları paylaşmak.
"Kazan Kazan" felsefesine uygun olarak müşterinin bugünkü ve gelecekteki beklentilerini,problemlerini algılamak ve karşılamak.
İyileşme ve değişime yol açacak bilginin edinilmesi ve davranışlarımıza yön vermesi ile sürekli gelişimi sağlamak. Güç işlerde bile, bilgi ve beceri sınırlarını zorlayarak görev almak.